هواوی نوا پلاس

درباره

احسان موبایل


جدیدترین اخبار موبایل و فناوری را از من بخواهید در این وبلاگ سعی شده تا تمامی نرم افزار های اندروید پر کاربرد و البته با حجم خیلی کم برای شما عزیزان گذاشته شود.قابل توجه است که اخبار از سایت های مختلف گرد آوری می شود و نام منبع در پایین مطلب ذکر شده، و لی تمامی نرم افزار ها از منابع خودم است. با تشکر احسان موبایل

جستجو

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 135
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 135
بازدید ماه : 388
بازدید کل : 4574
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


قالب وبلاگ
حمایت از سایت

هواوی شهریورماه سری جدیدی از گوشی‌های میان‌رده خود را با نام Nova و Nova Plus معرفی کرد. حالا قصد بررسی گوشی نوا پلاس را داریم که بسیاری از امکانات پرچم‌داران را با قیمتی پایین‌تر در اختیار کاربر می‌گذارد.

 

با وجود این‌که هواوی در حال حاضر در رده میانی گوشی‌های هوشمند تنوع فراوانی دارد و گوشی‌های سری پی لایت و آنر این شرکت فروش خوبی هم دارند اما این شرکت چینی تصمیم گرفته تا سری جدیدی تحت عنوان نوا هم وارد بازار کند. گوشی‌های نوا و نوا پلاس را می‌توان یک پله بالاتر از میان‌رده‌های کنونی هواوی دانست. این سری دارای بدنه فلزی، سخت‌افزار قدرتمند و امکاناتی هستند که حتی برخی از آن‌ها در پرچم‌داران کنونی هواوی یافت نمی‌شود.

 

بیایید ابتدا نگاهی به مشخصات فنی نوا پلاس داشته باشیم:

  • ابعاد و وزن: ۱۵۱.۸ در ۷۵.۷ در ۷.۳ میلی‌متر – ۱۶۰ گرم
  • صفحه‌نمایش: ۵.۵ اینچی – IPS LCD – ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل – تراکم پیکسلی 401ppi
  • سیستم‌عامل: اندروید ۶.۰ مارشملو با رابط کاربری EMUI 4.1
  • پردازنده: اسنپ‌دراگون ۶۲۵ – هشت هسته ۲.۰ گیگاهرتزی Cortex-A53 – پردازنده گرافیکی Adreno 506
  • حافظه داخلی و رم: ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی – ۳ گیگابایت رم – درگاه کارت حافظه
  • دوربین اصلی: ۱۶ مگاپیکسلی – لرزش‌گیر اپتیکال – دیافراگم f/2.0 – اندازه پیکسل 1.12 میکرون – فیلمبرداری 4K
  • دوربین سلفی: ۸ مگاپیکسلی f/2.0
  • باتری: ۳۳۴۰ میلی‌آمپرساعت
  • سایر مشخصات: GPS – NFC – بلوتوث 4.1 – رادیو FM – دوسیم‌کارته
  • رنگ‌ها: طلایی – نقره‌ای – خاکستری
  • قیمت حدودی: هنوز به بازار عرضه نشده (قیمت احتمالی حدود یک میلیون و صد تا یک میلیون و دویست هزار تومان)

همان‌طور که از قیمت حدودی متوجه شده‌اید این گوشی کمی از میان‌رده‌های دیگر بازار گران‌تر بوده و البته امکاناتی مثل بدنه فلزی، فیلمبرداری 4K، لرزش‌گیر اپتیکال و پردازنده مناسبی را نیز در اختیار دارد. بدون اتلاف وقت بیشتر بررسی را آغاز می‌کنیم.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

طراحی و ساخت نوا پلاس

 

کیفیت ساخت گوشی‌های پرچم‌دار هواوی در چند سال اخیر پیشرفت فراوانی کرده و علاوه بر طراحی خوب حالا یک زبان طراحی متفاوت نیز پیدا کرده‌اند. هواوی خوشبختانه تصمیم گرفته تا این کیفیت و طراحی را به سری نوا نیز بیاورد. همان‌طور که حتماً متوجه شده‌اید گوشی Nova شباهت زیادی به Nexus 6P داشته و Nova Plus نیز شبیه به میت 8 طراحی شده است. هواوی در ساخت این گوشی‌ها از بدنه تمام فلزی استفاده کرده و شیشه جلوی گوشی نیز در لبه‌ها دارای خمیدگی است تا کاملاً حس یک گوشی خوش‌ساخت و بالارده به شما دست دهد. وزن 160 گرمی نیز به همراه بدنه فلزی حس امنیت و مقاومت را به شما القا می‌کند و به جز نبود استانداردهای مقاومت دربرابر آب و گردوغبار که البته در میان‌رده‌ها نایاب است هیچ ایرادی به طراحی و ساخت نوا پلاس نمی‌توان گرفت.

هواوی همچنین حسگر اثر انگشت سریع و دقیق خود را نیز در پشت گوشی قرار داده و از درگاه USB-C برای یکپارچگی بیشتر با سایر محصولات این شرکت و البته سرعت بالاتر در انتقال اطلاعات و راحتی بیشتر استفاده کرده است. دکمه‌های تنظیم صدا و پاور هر دو در سمت راست قرار گرفته‌اند هرچند که برای تشخیص بهتر دکمه پاور با شیارهایی همراه شده است. در سمت چپ درگاه هیبریدی سیم‌کارت و کارت حافظه را خواهید دید که می‌توانید در آن از سیم‌کارت دوم و یا کارت حافظه استفاده کنید. بالای دستگاه میزبان درگاه 3.5 میلی‌متری صدا و میکروفون دوم بوده و پایین دستگاه نیز بلندگو، میکروفون و درگاه USB-C جای دارد. گفتنی است در این دستگاه خبری از بلندگوی دوم نیست و شیارهای دوم تنها میزبان میکروفون هستند که برای قرینه شدن طراحی به این شکل درآمده‌اند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته شده در دو شنبه 17 آبان 1395 ساعت 20:7 توسط : احسان | دسته : <-Name-> []
    برچسب‌ها: TagsHuawei Nova Plus, Nova plus, بررسی گوشی نوا پلاس, بررسی نوا پلاس هواوی, نوا پلاس