کپی همه چیز با Universal Copy

درباره

احسان موبایل


جدیدترین اخبار موبایل و فناوری را از من بخواهید در این وبلاگ سعی شده تا تمامی نرم افزار های اندروید پر کاربرد و البته با حجم خیلی کم برای شما عزیزان گذاشته شود.قابل توجه است که اخبار از سایت های مختلف گرد آوری می شود و نام منبع در پایین مطلب ذکر شده، و لی تمامی نرم افزار ها از منابع خودم است. با تشکر احسان موبایل

جستجو

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 88
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 88
بازدید ماه : 341
بازدید کل : 4527
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


قالب وبلاگ
حمایت از سایت

 

کاربران اپلیکیشن‌هایی چون اینستاگرام اخیرا با مشکل عدم توانایی کپی متون مواجهند که Universal Copy این مشکل را رفع کرده است. هر متن یا مطلبی از هر برنامه‌ای که قابل کپی‌برداری نیست و یا تایپ آن دشوار است با استفاده ازاین اپ به‌راحتی یک کپی از آن می‌توان داشت.

 

در سیستم عامل اندروید اپلیکیشن‌های متنوع و گسترده‌ای موجود است که هرکدام از آن‌ها قابلیت‌ها و کاربردهای مختلف و منحصربفردی دارند اما متاسفانه در بسیاری از آن‌ها امکان کپی مطالب وجود ندارد گاهی کاربران نیاز دارند از مطالب آن‌ها استفاده کرده و برای خود یک نمونه از آن داشته باشند. Universal Copy به سادگی روی دستگاه‌های اندرویدی نصب شده سپس اجرا می‌شود و به قسمت نوتیفیکیشن‌ها اضافه خواهد شد.

 

برای کپی برداشتن از متن موردنظر به قسمت مربوطه مراجعه کرده سپس از نوارابزار بالای صفحه در قسمت نوتیفیکیشن‌ها روی علامت Universal Copy زده و بعد از آن متن موردنظر را لمس نموده و کلید کپی را فشار داده تا متن کپی شود. متن موردنظر درهرجایی که کاربر بخواهد قابل پیست کردن است. با کمک این اپ سبک و کم‌حجم نیازی به اسکرین شات و یا تایپ موارد طولانی ندارید.

appnet-google-play


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته شده در دو شنبه 17 آبان 1395 ساعت 18:42 توسط : احسان | دسته : <-Name-> []
    برچسب‌ها: appnet-google-play, Universal Copy, کپی مطالب اینستاگرام, کپی نوشته اینستاگرام