درباره

احسان موبایل


جدیدترین اخبار موبایل و فناوری را از من بخواهید در این وبلاگ سعی شده تا تمامی نرم افزار های اندروید پر کاربرد و البته با حجم خیلی کم برای شما عزیزان گذاشته شود.قابل توجه است که اخبار از سایت های مختلف گرد آوری می شود و نام منبع در پایین مطلب ذکر شده، و لی تمامی نرم افزار ها از منابع خودم است. با تشکر احسان موبایل

جستجو

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 313
بازدید کل : 4499
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


قالب وبلاگ
حمایت از سایت

 

خبرها از عزم وان‌پلاس برای عرضه یک گوشی تراز اول حکایت دارد، کوالکام به عنوان سازنده پردازنده‌های اسنپ‌دراگون، عرضه یک گوشی از وان‌پلاس با اسنپ‌دراگون ۸۲۱ را تأیید کرد

برای اطلاعات بیشتر روی ادامه مطلب کلیک کنید

نوشته شده در سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت 22:35 توسط : احسان | دسته : <-Name-> []
برچسب‌ها: TagsOnePlus 3T, وان پلاس 3T, وان‌پلاس 3t

مایکروسافت به هر دری زد تا گوشی‌های لومیای این شرکت فروش خوبی داشته باشند، اما همه درها بر روی لومیای مایکروسافت بسته بود، ظاهرا یکی از تلاش‌های مایکروسافت عرضه گوشی لومیای جدید با مدل ۷۵۰ بوده است، تصاویر این لومیای مایکروسافت که هرگز روی بازار را ندید به بیرون درز پیدا کرده است.

 

 

نوشته شده در سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت 22:24 توسط : احسان | دسته : <-Name-> []
برچسب‌ها: TagsLumia 750, تصاویر لومیا 750,درز تصویر لومیا 750, لومیا 750, مایکروسافت لومیا 750

 

گلکسی نوت ۷ روزگار سامسونگ را تیره و تار کرد و سامسونگ خود را به آب و آتش می‌زند تا آبروی رفته خود را باز یابد، به همین دلیل شاهد انتشار عذرخواهی سامسونگ بابت گلکسی‌ نوت ۷ به صورت تمام صفحه‌ در سه روزنامه اصلی آمریکا  هستیم

نوشته شده در سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت 21:30 توسط : احسان | دسته : <-Name-> []
برچسب‌ها: Tagsانفجار گلکسی نوت 7 عذر خواهی سامسونگ عذر خواهی سامسونگ در روزنامه گلکسی نوت 7

گوشی‌های هوشمندی که صفحه‌نمایش بدون حاشیه‌ای دارند هر روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کنند، شیائومی با معرفی گوشی Mi MIX خود گوی سبقت را از هواوی برای عرضه گوشی با صفحه‌نمایش بدون حاشیه ربود، هواوی نیز ممکن است تا هفته آینده گوشی بدون حاشیه خود را معرفی کند.

نوشته شده در سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت 21:17 توسط : احسان | دسته : <-Name-> []
برچسب‌ها: صفحه نمایش بدون حاشیه هواوی گوشی بدون حاشیه گوشی بدون حاشیه هواوی هواوی Mate 9 هواوی Mate 9 Pro هواوی میت ۹ هواوی میت 9 پرو

 

مشکلات ناشی از انفجار گلکسی‌های نوت ۷ هنوز گریبان سامسونگ را گرفته است و از فرانسه خبر می‌رسد یک گوشی دیگر سامسونگ هم منفجر شده است، بر اساس گزارش‌ها این بار یک گلکسی J5 سامسونگ در فرانسه منفجر شده است.

نوشته شده در سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت 21:4 توسط : احسان | دسته : <-Name-> []
برچسب‌ها: Tagsgalaxy j5, انفجار گلکسی J5, انفجار گلکسی نوت 7, سامسونگ Galaxy J5, گلکسی J5

شاید بتوان از ال‌جی به عنوان پیشروترین تولید کننده گوشی‌های همراه که در حال حاضر مشغول کار بر روی آپدیت اندروید 7 نوقا است یاد کرد. اگرچه ال‌جی وی 20 نیز به تازگی با یدک کشیدن لقب اولین گوشی اندرویدی مبتنی بر اندروید 7 در بازارهای جهانی عرضه گردیده، با این حال شرکت کره‌ای در نظر دارد این آپدیت را برای سایر محصولات بالا رده خود نیز عرضه کند

 

نوشته شده در سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت 21:2 توسط : احسان | دسته : <-Name-> []
برچسب‌ها: Tagsآپدیت اندروید 7 آپدیت اندروید 7 ال‌جی آپدیت اندروید 7 الجی G5 آپدیت اندروید 7 جی 5 آپدیت انروید 7 نوقا

نبود سیستم یکپارچه مدیریت بر انتشار نسخه‌های جدید پلتفرم اندروید یکی از معایبی است که باعث می‌گردد برخی محصولات تا مدت یک سال پس از عرضه نسخه جدید نیز نتوانند آن را دریافت کنند. این موضوع برای آن دسته از افرادی که هزینه به مراتب بیشتری را برای خرید یک گوشی پرچمدار صرف می‌کنند، با این حال تا مدتی از دریافت نسخه جدید اندروید محروم هستند، سخت‌تر است.

نوشته شده در سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت 20:30 توسط : احسان | دسته : <-Name-> []
برچسب‌ها: Tagsسهم اندروید سهم اندروید 6 سهم اندروید 7 سهم اندروید 71 سهم اندروید از بازار

گوگل به‌تازگی عرضه آپدیت اندروید 7.0 نوقا را برای گوشی‌های نکسوسی آغاز کرده است؛ اما اگر گوشی شما یک محصول نکسوس نباشد چه؟ در این مطلب سعی کرده‌ایم تمامی گوشی‌هایی از برندهای مختلف را که آپدیت اندروید 7 را دریافت می‌کنند برایتان لیست کنیم.

 

نوشته شده در سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت 20:2 توسط : احسان | دسته : <-Name-> []
برچسب‌ها: Tagsآپدیت اندروید 7 آپدیت اندروید 7 سامسونگ آپدیت اندروید 7 هواوی آپدیت اندروید نوقا

 

آیفون 7 و 7 پلاس را می‌توان اولین گوشی‌های بالای رده ساخت اپل دانست که در پنج رنگ مشکی مات، مشکی براق، نقره‌ای، طلایی و رز گلد به بازار عرضه شده‌اند. اگر فکر می‌کنید این تنوع رنگ برایتان کافی نیست، شاید جالب باشد که بدانید این احتمال وجود دارد که آیفون 7 سفید هم در آینده‌ای نزدیک از راه برسد.

نوشته شده در سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت 19:36 توسط : احسان | دسته : <-Name-> []
برچسب‌ها: Tagsآیفون 7, آیفون 7 Jet White, آیفون 7 سفید, آیفون 7 سفید براق, آیفون جت وایت

Dr.Web Security Space یکی از بهترین ، قدرتمندترین و معروف ترین نرم افزارهای آنتی ویروس می باشد که نسخه های مختلف آن برای انواع سیستم عامل از جمله آندروید ، آیفون ، ویندوز ، مک و غیره منتشر شده است و با دارا بودن سرعت و قدرت بالا در شناسایی و حذف ویروس ها و بد افزارها در زمره ی بهترین آنتی ویروس های جهان قرار دارد. امروز جدیدترین نسخه ی Dr.Web Anti-virus را برای اندروید قرار داده ایم که با نصب آن برروی اسمارت فون خود می توانید از اطلاعات شخصی خود محافظت کنید و در هنگام استفاده از اینترنت خیالتان از بابت فاش نشدن حریم خصوصی راحت باشد.

نوشته شده در سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت 8:57 توسط : احسان | دسته : <-Name-> []
برچسب‌ها: DrWeb Security Space – آنتی ویروس قدرتمند دکتر وب اندروید

avast! Mobile Security & Antivirus از قدرتمندترین و پرطرفدارترین آنتی ویروس های موجود می باشد که امروز جدیدترین نسخه ی آن را برای دیوایس های آندروید قرار داده ایم.با نصب این انتی ویروس برروی اسمارت فون خود می توانید تا حد زیادی امنیت گوشی خود را بالا ببرید و از اطلاعات شخصی خود در برابر سرقت جلوگیری کنید .

 

نوشته شده در سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت 1:29 توسط : احسان | دسته : <-Name-> []
برچسب‌ها: Download avast! Mobile Security Androidآپدیت انتی ویروس آواست اندرویدبرنامه ویروس کش اندرویددانلود نرم افزار avast! Mobile Securityدانلود نسخه جدید avast! Mobile Security

اسکن سریع و شناسایی جدیدترین ترورجان ها ، ویروسها و Spyware و...
جستجو و شناسایی فایلهای مخرب قبل از دانلود
کنترل گوشی هنگام دزدیده شدن و پاک کردن حافظه و قفل کردن ان
بررسی آدرس فیشینگ در اس ام اس

این انتی ویروس تا کنون بیش از 200 ویروس،ترورجان و ... رو شناسایی کرده که مخربترین انها DroidDream و Fake10086 بوده اند

برای چک کردن لاینس نیاز به اتصال به اینترنت داره و همچنین قابلیت اپدیت کردن هم داره

نوشته شده در سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت 1:18 توسط : احسان | دسته : <-Name-> []
برچسب‌ها: Aegislab Antivirus Elite دانلود رایگان آنتی ویروس

سامسونگ این اواخر دچار مشکلات عظیمی شد، مشکلاتی که به برند شرکت صدمه‌ی بزرگی زد. عموما شرکت‌هایی که چنین صدماتی می‌بینند به دست گرفتن بازار آینده کمی برایشان سخت خواهد بود. اما به نظر می‌رسد سامسونگ تمام تلاش خود را خواهد کرد که با پرچمدار بعدی‌اش بازار را متحول کند.

نوشته شده در دو شنبه 17 آبان 1395 ساعت 21:49 توسط : احسان | دسته : <-Name-> []
برچسب‌ها: TagsGalaxy S8, Samsung S8, سامسونگ اس 8, گالاکسی اس 8

نوکیا مدتی پیش سری لومیا را به مایکروسافت فروخت. بدین‌ترتیب این شرکت نسبتا برای همیشه از پلتفرم ویندوزفون خداحافظی کرد. نوکیا در سال‌های اخیر به شدت در تلاش بود تا برند خود را بازسازی کند. ضرباتی که ورود اندروید و آی‌او‌اس به این شرکت زد به شدت جبران ناپذیر بودند و این شرکت چاره‌ای جز قبول شکست نداشت. اما نوکیا دوباره قصد دارد با اندروید به میدان رقابت بازگردد.

 

نوشته شده در دو شنبه 17 آبان 1395 ساعت 21:18 توسط : احسان | دسته : <-Name-> []
برچسب‌ها: TagsNokia D1C, گوشی اندرویدی نوکیا

هواوی شهریورماه سری جدیدی از گوشی‌های میان‌رده خود را با نام Nova و Nova Plus معرفی کرد. حالا قصد بررسی گوشی نوا پلاس را داریم که بسیاری از امکانات پرچم‌داران را با قیمتی پایین‌تر در اختیار کاربر می‌گذارد.

 

 

نوشته شده در دو شنبه 17 آبان 1395 ساعت 20:7 توسط : احسان | دسته : <-Name-> []
برچسب‌ها: TagsHuawei Nova Plus, Nova plus, بررسی گوشی نوا پلاس, بررسی نوا پلاس هواوی, نوا پلاس

شرکت مدیا پردازش به عنوان اولین واردکننده قانونی گوشی‌های آیفون از آغاز فروش گوشی‌های هوشمند آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به صورت قانونی و به همراه گارانتی این شرکت از فردا شانزدهم آبان ماه خبر داد.

 

نوشته شده در دو شنبه 17 آبان 1395 ساعت 19:16 توسط : احسان | دسته : <-Name-> []
برچسب‌ها: Tagsطرح رجیستری طرح رجیستری موبایل مدیا پردازش مدیاپردازش

 

کاربران اپلیکیشن‌هایی چون اینستاگرام اخیرا با مشکل عدم توانایی کپی متون مواجهند که Universal Copy این مشکل را رفع کرده است. هر متن یا مطلبی از هر برنامه‌ای که قابل کپی‌برداری نیست و یا تایپ آن دشوار است با استفاده ازاین اپ به‌راحتی یک کپی از آن می‌توان داشت.

نوشته شده در دو شنبه 17 آبان 1395 ساعت 18:42 توسط : احسان | دسته : <-Name-> []
برچسب‌ها: appnet-google-play, Universal Copy, کپی مطالب اینستاگرام, کپی نوشته اینستاگرام

مراسم کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ در راهست و انتظار می‌رود سونی پرچمدار جدیدی را در کنگره جهانی موبایل بارسلونا رونمایی کند، ظاهرا این پرچمدار جدید سونی از صفحه‌نمایش 4K بهره خواهد برد.

نوشته شده در دو شنبه 17 آبان 1395 ساعت 18:22 توسط : احسان | دسته : <-Name-> []
برچسب‌ها: TagsMWC 2015, xperia Xperia Z5 Premium, صفحه نمایش 4K اکسپریا

 

گوشی‌های پرچمدار هر سال باید به تجهیزات جدیدی مجهز شوند تا در مقابل رقبا حرفی برای گفتن داشته باشند، سامسونگ هم که حساب زیادی برای گلکسی اس ۸ باز کرده است،‌استفاده از یک دستیار دیجیتالی جدید را در گلکسی اس ۸ تایید کرد.

نوشته شده در دو شنبه 17 آبان 1395 ساعت 18:14 توسط : احسان | دسته : <-Name-> []
برچسب‌ها: Bixby viv labs دستیار صوتی Bixby دستیار صوتی گلکسی اس 8 دستیار صوتی هوشمند سامسونگ دستیار هوشمند صوتی Bixby گلکسی اس

 

 

چندی پیش اطلاعاتی در رابطه با قابلیت‌ها و ویژگی‌های گوشی بالا رده بعدی شرکت تایوانی اچ تی سی که اکنون با کد داخلی HTC Bolt شناخته می‌شود به بیرون درز کرد. در همین حال لودهنده توئیتری Evan Blass نیز فاش کرده که این محصول سرانجام قرار است با نام HTC 10 evo به بازار عرضه شود.

نوشته شده در دو شنبه 17 آبان 1395 ساعت 13:39 توسط : احسان | دسته : <-Name-> []
برچسب‌ها: TagsHTC 10 evo HTC Bolt شایعات HTC Bolt